Ingenieursbureau Clafis bedacht een bemoedigend schouderklopje voor alle thuiswerkers. Op de website van Clafis is het logo aangepast: Stay Home. Dat doen de medewerkers netjes. Een troostpakketje dat iedereen op de deurmat kreeg: een ‘Hartje onder de riem’. Twee doosjes chocolade, met een mooie, knalrode kaart in de Clafiskleur om de moed erin te houden. Waarom twee doosjes?

Meer informatie
Eentje voor jezelf en eentje voor iemand in je omgeving die even wat lieve extra aandacht verdient. Zo kan het goede nieuws zich verspreiden als een olievlek, uit naam van Clafis.

Clafis kwam op het idee - en Graphic Minds voerde het helemaal uit. Omdat ze het bij Clafis natuurlijk beredruk hebben, onder andere met aanpassen aan de nieuwe situatie. Wij verzorgden de technische productie: van chocoladelogistiek, tot drukwerk, tot inkoop portokosten voor de verzending. Heel makkelijk voor klanten: alles geregeld op één adres, nou ja, een paar thuiswerkadressen dus.

Vorige Case
Volgende Case